Karzdy zaczyna z 0 pkt. kontroli chakry.
Te pkt. zdobywa się w grze za treningi.
Skala
0-Shinobi nie potrafi dobrze kumulować chakry, jutsu wychodzą mu nie najlepiej.
1-Dzięki podstawowej wiedzy Shinobi potrafi skululować charę np. w stopach przez co nie ślizga się tak bardzo na śliskich powierzchniach, jutsu wychodzą przeciętnie.
2-Shinobi potrafi wspinać się na drzewa i ściany za pomocą chakry skumulowanej w stopach. Jutsu wychodzą dobrze
3-Shinobi potrafi chodzić po wodzie, Jutsu wychodzą bardzo dobrze.
4-Kumulując chakrę w stopach shinobi może biegać bardzo szybko. Jutsu wychodzą Celująco.
5-Kontrola Chakry opanowana do perfekcji.
AOITSUNA
Ekwipunek:
-10 Shuriken
-5 Kunai
-Pierścień z perłą lodu
Jutsu:
Yuki no Jutsu
-Sicizori no Jutsu (Shinobi uderzając w ziemię wytwarza wielkie sople pod celem)
-Yuki Bushin no Jutsu (Lodowe materialne klony)
-Bon no Jutsu (Z ust Shinobi wystrzela lodowa fala zamrażająca cele)
Podstawowe
-Henge no Jutsu
-Bunshin no Justu
-Kawarimi no Jutsu
Offline